Smulor

Det gick så snabbt så att det knappt syntes eller hördes. Inga lukter, ingen smak, inga som helst sinnesintryck. Bara en liten ruta " x har loggat in". Snabbt var jag där, mina händer och fingrar reagerade snabbare än hjärnan. Tangenter, Enter , ENTER. Jag fick ett livstecken, men lika snabbt som jag förstått att x fortfarande lever, var han borta igen. Det kunde ha varit en dröm. Men det står ju där : "x verkar vara offline. Meddelanden som du skickar levereras vid nästa inloggning" Nästa inloggning! Så det finns alltså en sådan? Känslor som kommer farandes så där fort, och som sedan bara försvinner. Vilket lurendrejeri. Är det kärlek?

Smulor har tagit över här. Mandarin smulor, smulor av kläder, smulor av sömn, en smula teckningar. Om jag fick bara fick en enda smula. X.

"Nästa inloggning" Tack för den.


Kommentarer
Postat av: Inez

Som taget ur en bok ^^
du skriver jättefint ju

2007-06-26 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback