Brödkanter

Tänk att en natt med så spännande drömmar kan sluta med en så dålig frukost. Jag funderar även över vad den här dagen har för förutsättningar att bli lika rafflande som natten. I slutet av den här dagen  kommer det att stå en stor svart plastsäck i mitt rum. En stor svart plastsäck som ska till Ryssland. Det kommer även finnas en svart väska till. Adress: Bugibba, Malta.

Dollar, cigarrer, gangsters och mord. Den som lyckas lista ut vad plastsäcken och väskan kommer att innehålla kan hämta en tia vid t-bana Axelsberg klockan fyra i natt. Ett vitt kuvert kommer att fladdra från gallret ovanför cyklarna. Kom ensam.

Kommentarer
Postat av: Elsa

I natt, den här natten?!
Jag byter ut det vita mot ett brunt - miljövänligt.
Jag har en hatt på mig.

2007-06-28 @ 01:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback