Choklader

Folk bryr sig inte om vad som är viktigt längre.
Och chokladen sitter kvar mellan mina tänder.
Jag visste inte vilken jag skulle börja med. Det var ju toblerone. En sån där påse med svart vit och mittemellan. Alltså inte grå. Alltså men mittemellan.
Mittemellan var tråkig. Svart var lite stark och vit var mesig. Det fanns tre trekanter på varje chokladbit. Först tog jag den svarta först. Sen tog jag den vita först. När jag bara hade en bit av varje bit kvar, så insåg jag att jag borde äta alla på en gång. Så då gjorde jag det. Och nu har jag alltså fortfarande choklad mellan tänderna. Den svarta till vänster den vita till höger och mittemellan mittemellan.
Det smakar choklad.

Kommentarer
Postat av: Skagerberg, Hellstadius, Elsa, Magdalena

Det måste vart en perfekt blandning. Jag har en skalle mellan tänderna, alltså, en DÖ-skalle. Lakrits och Jordbubbe, fy tusan va gott.

2007-07-08 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback